تفاوت بین مبلمان شل و مبلمان ثابت در یک هتل

April 22, 2022

آخرین اخبار شرکت تفاوت بین مبلمان شل و مبلمان ثابت در یک هتل

چیزهای زیادی برای دکوراسیون داخلی هتل انجام می شود.دوستانی که به دکور هتل می پردازند می دانند که یک هتل مجهز دارای مبلمان وسیعی است.با اتاق های متعدد برای پر شدن از قطعات مبلمان، طراحان داخلی از مواد و سبک های مختلفی استفاده می کنند.

تا به حال در طول بازدید از هتل خود در مورد سبک مبلمان و دکوراسیون فکر کرده اید، شرط می بندیم که دارید.سبک های مختلف مبلمان هتل نام های مختلفی دارند، افرادی که با صنعت مبلمان آشنایی ندارند ممکن است اطلاعات کمی از این نام های حرفه ای داشته باشند یا اصلاً اطلاعی نداشته باشند.

سبک های زیادی وجود داردمبلمان هتل در فضای بازیامبلمان فضای باز هتلهمچنین.در این پست نحوه تمایز بین مبلمان شل و ثابت در هتل را به اشتراک می گذاریم.

مفهوم مبلمان گشاد و مبلمان ثابت

مبلمان شل -Loose Furniture مبلمان متحرکی است که با مکان یا مکان محدود نمی شود.ثابت نیست و می توان آن را جابجا کرد و در جای دیگری قرار داد.نام های زیادی دارد.مبلمان مستقل، متحرک و شل.

مبلمان ثابت –این نوع مبلمان معمولاً به صورت سفارشی طراحی می شوند و به سقف، دیوار یا کف فضای نشیمن ثابت می شوند.مبلمان ثابت به طور دائم در یک مکان ثابت و برای فضاهای کوچک و محدود مناسب است.از آن به عنوان کاشت مبلمان یا مبلمان توکار نیز یاد می شود.

تفاوت بین مبلمان شل و ثابت در یک هتل

سبک مورد نیاز یک هتل با یک خانه یا فضای نشیمن متفاوت است.اتاق‌های مهمان، اتاق‌های نشیمن، غذاخوری و اتاق‌های جلسه با هر دو نوع مبلمان طراحی شده‌اند.

در اینجا چند تفاوت کلیدی بین مبلمان شل و ثابت در یک هتل آورده شده است

تعریف

مبلمان ثابت همانطور که از نامش پیداست در مکان خاصی ثابت است و قابل جابجایی نیست.

مبلمان شل را می توان به راحتی جابجا کرد تا ظاهر اتاق را تغییر دهد.

عملکرد

کاشت مبلمان چند منظوره است، یک تکه مبلمان می تواند چندین هدف را انجام دهد.به عنوان مثال، یک میز مطالعه یا تخت دیواری فضای اضافی برای ذخیره سازی دارد.

مبلمان شل عملکرد محدودی دارند زیرا اکثر اقلام مبلمان دارای انبار یا فضای ذخیره سازی خاصی نیستند.

محدودیت های

مبلمان ثابت محدود شده یا در یک مکان در محیط هتل که در ابتدا ساخته شده است ثابت می شود.جابجایی آن بدون آسیب رساندن به مبلمان غیر ممکن خواهد بود.

در حالی که مبلمان شل به شما امکان می دهد موقعیت مبلمان را تغییر دهید تا فضا جذاب تر به نظر برسد.

تعیین سطح

مبلمان ثابت بر روی دیوار، کف یا سقف قرار می‌گیرد، ساخته می‌شود یا ثابت می‌شود.

مبلمان شل می توانند آزادانه حرکت کنند و طراح داخلی هتل می تواند موقعیت قرار دادن مبلمان را آزمایش کند.

دوام

مبلمان توکار هتل به صورت سفارشی ساخته می‌شوند و پس از نصب به سختی قابل تعمیر و برچیده می‌شوند، بنابراین از مواد باکیفیت برای ماندگاری چندین ساله آن استفاده می‌شود.

در حالی که اثاثیه گشاد به صورت انبوه تولید می شود، بنابراین احتمال عیب و خطا وجود دارد.هیچ تضمینی برای کیفیت نیز وجود ندارد.

طراحی

درست است که مبلمان ثابت باعث می‌شود فضای نشیمن هتل وسیع‌تر، مرتب‌تر و جادارتر به نظر برسد.با این حال، یک طراح نمی تواند کاری برای طراحی آن انجام دهد زیرا در یک مکان ثابت شده است.

حتی یک طراح خودآموخته می تواند مبلمان متحرک را آزمایش کند، آن را در جایی قرار دهد که فضا را تحسین کند.

هزینه

مبلمان ثابت به صورت سفارشی ساخته می شوند و مواد از کیفیت بالاتری برخوردار هستند که با هزینه های اضافی برای تخریب آن را گران تر می کند.

مبلمان شل مقرون به صرفه است و هزینه عملیاتی کمتری دارد.

مثال ها

مبلمان ثابت شامل درب، روکش درب، کمد دیواری، قرنیز، قفسه کتاب، مجموعه آشپزخانه، پس زمینه، کمد لباس و موارد دیگر می باشد.

مبلمان شل شامل صندلی ها، مبل ها، میزهای اتاق نشیمن، کریدنزا، میزهای کناری، میزهای خواب و سایر مبلمان معمول روزانه است.

در آخر،امیدواریم این پست تمام ابهامات شما را در مورد مبلمان شل و ثابت در یک هتل برطرف کند.به طور خلاصه، مبلمان توکار ثابت هستند در حالی که مبلمان شل قابل جابجایی هستند.

با ما در تماس باشید
تماس با شخص : Joanna Peng
تلفن : 86-13928285584
فکس : 86-757-28339418
حرف باقی مانده است(20/3000)